Ny læringsbog i rækken af bøger om udvikling af specialpædagogisk praksis
Jeg har skrevet bogen “Fællesskaber – fra afmagt til handlekraft på Esrum Kost- og Friskole” sammen med medarbejdere på skolen. Den handler om hvordan de
Jeg har skrevet bogen “Fællesskaber – fra afmagt til handlekraft på Esrum Kost- og Friskole” sammen med medarbejdere på skolen. Den handler om hvordan de
Jeg har skrevet bog om mit arbejde med specialskoleudvikling gennem udforskning af egen praksis sammen med Storebæltskolen. Projektet varede fra 2020 og løb frem til
Jesper Gregersen og jeg har skrevet artiklen “Absent but implicit – kunsten at lede” i Erhvervspsykologi. Den kan købes gennem Dansk Psykologisk Forlag her.
Jeg har skrevet bog om mit arbejde med Low Arousal og udforskning af egen praksis sammen med Magnoliegården. Projektet varede fra 2021 og løb frem
Absent but implicit – kunsten at lede er en coffee-table-ledelsesbog. Bogen har et format, der appellerer mere til det taktile og det sanselige. Den skal berøres,
”Dildhavens vej til en bedre begrundet praksis” er netop udkommet. Jeg har skrevet bogen i samarbejde med medarbejdere og ledere, der gennem undervisning og workshops
I et skønt samarbejde med Micki Sonne Kaa Sunesen og Marie-Louise Bjørn har jeg udgivet artiklen “Tillid, følelser og data i kompetenceudviklingsforløb” i Kognition &
Jeg har netop forsvaret min ph.d.-afhandling (det er en engelsk doctoral degree, som svarer til en dansk ph.d.-afhandling). Afhandlingen hedder ”Are you impressed?” fordi den
Low Arousal på Søgårdsskolen, om implementering af teori i praksis på en specialskole er netop udkommet Bogen er er skabt i samarbejde med medarbejdere, ledere
Så er bogen udkommet! Vi har arbejdet med Low Arousal siden 2016, og har skrevet denne bog om vores arbejde. Bogen indeholder beskrivelser af Low